12 juli 2010

Antagen!

Nu på förmiddagen kom resultaten från första antagningen till höstens program på universitetet. Jag har sökt ett Masterprogram på Uppsala Universitet och fick i dag veta att jag blivit antagen! Utbildningen är på två år och efter avklarad utbildning kommer jag i sådant fall kunna kalla mig översättare! Jag har inte bestämt mig till 100% att jag ska gå, men barnen är inskrivna på fritids och det var roligt att bara klara antagningsprovet!

Nu kan jag verkligen njuta av semestern och inte fundera så mycket över när beskedet ska komma!

Later, Mariette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Supergrattis vännen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så kul att du blivit antagen!!! Så klart du ska börja!!!! För sjuttsingen :-)
/Nina

Mariette och Mats Wendel sa...

Tack kompis! Jo, det blir nog så att jag börjar, men definitivt är det inte ännu!!

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul