19 juli 2010

Blogg-stiltje

Just nu befinner jag mig i ett vaccum när det gäller inspiration och vilja att blogga... Kanske ändrar det sig i morgon när jag får träffa långväga vänner från Kiruna, eller så tar det ytterligare någon tid innan jag kommer igång med skrivandet igen... I vilket fall som helst så kan jag i korthet meddela att semestern i Prag var kanon, att barnen haft det jättebra hemma hos våra föräldrar, att vi i lördags besökte vänner i Sala (jätteskoj - Tack Nina och Lasse!) och på vägen ut ur Sala la blommor i mormor Signes minneslund. Jättefint där och nu fick jag se det med egna ögon!

Bilder från minneslunden kommer tyvärr inte idag, min e-postlåda vill inte samarbeta...
Later, Mariette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild på stugan i allafall ;-) Ni är hjärtligt välkomna tillbaka när som helst!!! Stor kram till alla!!!!!

Mariette och Mats Wendel sa...

Tack snälla! Vi kommer gärna igen! Kram på er!

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul