13 juli 2009

Middag i naturen...!

Eftersom jag inte kunde vara med på festligheterna i Uppsala, så fick jag improvisera lite själv. Så jag lagade mig en god svensk middag med norsk gravad lax från IKEA och kokt potatis. Underhållningen stod våra (utom-)husdjur för. Hägern letade fisk i dammen och fåglarna förde liv. Våra jordekorrar undrade om jag inte var klar snart så att de kunde komma hem...

När jag ätit klart gick jag in och tog ut dessa smarriga banankakor. Vi får väl se om det finns något kvar till familjen när de kommit hem. Jag tror att jag behöver tröst-äta lite!
/ Mats
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Mariette sa...

Inte tröstäta! Vi är snart hemma igen!! Du hade ju lite sällskap...

Mariette och Mats Wendel sa...

Jo, våra "gophers" är så trevliga att titta på!

Conny sa...

Vi saknade dig på festen i lördags :(
Hoppas du har det bra!

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul