09 november 2010

Den som önskar...

den skall få...

I går önskade jag mig snö, och tror ni inte att det funkade??!! Jo, men visst! Ute snöar det som bara den och ska tydligen fortsätta ett bra tag framöver. Jag fick precis som jag önskade, minus den hårda vinden då...

Bailey ska för första gången i sitt liv ut och möta snön, vi får se vad han har för uppfattning om snö. Jag hoppas han tycker samma som jag!

I kväll ska vi på "Talent Show" i Michaelas klass. Det ska bli jättekul och intressant. Michaela ska uppträda med ett Cheer leading-nummer tillsammans med syrran. Jag har tränat med dem varje dag under höstlovet. Nu hoppas vi att rörelserna och texten sitter som en smäck! Rapport kommer senare!

Dags för att bylta på mig och ge mig ut i snöstormen!

Later, Mariette

2 kommentarer:

mormor sa...

Ibland ska man hålla inne med önskningar annars kan man få mer än mann vill ha!!!Men barnen och Bailey har kul i snön även om han ser ut som en snöboll hela han(stackarn har för korta ben).Kram/mor

Mariette och Mats Wendel sa...

Idag gick det bättre, vi håller oss på det upptrampade!

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul