28 juni 2010

Tillbaka till renoveringen...

I dag när tjejerna gav sig iväg till 4H-gården för lite närkontakt med djuren där, fanns det tillfälle för mig att ta tag i mitt projekt att göra färdigt renoveringen av vardagsrummet... Det är dags att göra det allra sista när det kommer till väggarna, nämligen tapetsering av två fondväggar; en i vardagsrummet och en i matrummet! I dag grundade jag väggen med vit målarfärg för att vara säker på att det inte skiner igenom grönt när tapeterna kommer upp!

Förhoppningsvis kommer tapeterna på plats senare i veckan och då hoppas jag att vi trivs bättre i vardagsrummet! Vi gillar inte den gröna nyans som härskat i hela vardagsrummet och hallen och detta är det sista av den färgen som försvinner! YES!!

Tjejerna kom hem glada och trötta efter en lång dag med alla gosiga djur! Förhoppningsvis blir resten av veckan lika populär. Sen tror jag tjejerna kommer att njuta av att bara vara lediga resten av sommaren, inga mer sommarläger...

Härligt att sommarvärmen äntligen verkar vara här för att stanna, tänk om det får hålla i sig några veckor!!

Later, Mariette

Inga kommentarer:

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul