28 juni 2009

Pappa, du hade rätt!...


...ölen var god!
Idag var vi ut och åt middag på Famous Dave's, igen. Hos mig är den en favorit och jag fick välja eftersom vi firade amerikanska "fars dag" i efterskott. När vi hade besök av mina föräldrar så åt vi där och jag rekommenderade en öl till pappa. Eftersom jag själv inte dricker öl om jag kör bil (vilket man alltid gör här), så fick jag vänta till en annan gång. Den gången hände idag och Mariette körde hem. Dessutom åt jag kattfisk, vilket var riktigt gott!

Nu har barnen ryggsäckar med hjul som de kan resa med på flyget. Perfekt för resan. På kvällen tittade vi på filmen "Dennis" (odågan). Barnen tyckte den var spännande och kul. Vi sänggång kom Maximilian och Megan och bad om att få ha "sleep over" hos Milan. Visst gick det bra. Så här såg det ut tidigare i veckan när Michaela sov över. Gulligt va'?

/ Mats

2 kommentarer:

mormor sa...

Vad gulligt att ha slip over hos brossan.Kram mormor.

Mariette sa...

Ja, och det är inte så långt till sin egen säng om man ångrar sig...

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul