29 juni 2009

Nya husgäster!

Detta är mamma, eller pappa, jordekorre som bor under vår terass. Jag har misstänkt att de fått ungar och idag bekräftades detta med denna söööööööta unge!
I går fick vi denna nya husgäst, visst är han söt, Yoda?? Milan föll direkt när jag hittade honom på "Target" igår!

Denna söta groda hittade barnen igår och i dag hade jag turen att hitta den ute på vår terass. Han var svårt att fånga på bild, han var så rysligt liten!
Nu ska jag susa iväg för att hämta barnen på YMCA Camp. Hoppas det har varit roligt, vädret har varit sådär; mulet, men inget regn!


Later, Mariette
Posted by Picasa

2 kommentarer:

mormor sa...

Det var många nya hyresgäster!!!!Men Yoda var nog den sötaste!Hoppas att det har gått bra på campen,vi vaknade till ännu en dag med 25-30 gr.värme.25,5 kl.9.00.Kram mormor.

Mariette sa...

Själv är jag förtjust i jordekorrens lilla tillskott! Den är så söt och försiktig!

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul