01 augusti 2009

Vid poolen!

Maximilian

Michaela

Megan

I dag på eftermiddagen gick vi en vända till poolen för att njuta av det fina vädret. Jag passade på att ta med min nya kamera för att testa att den funkade under vattnet! Barnen fick också testa och tyckte det var spännande!

Själv höll jag mig ovan ytan, på solstolen för det mesta...

I kväll har Milan, Mats och jag varit ute och ätit och shoppat medan tjejerna varit på 3-timmarskalas. Det var kul på båda håll kan jag rapportera... Det går inte att hålla sig borta från "Kohl's" när de har Kohl's Cash som lockbete... Nu har vi 50 dollar att handla för under två veckor i augusti, inte helt fel.

Later, Mariette

2 kommentarer:

mormor sa...

Fina bilder i vattnet(blivande modeller)??Kram /mormor.

Mariette sa...

Ja, snygga konster, eller hur?

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul