06 augusti 2009

En vanlig onsdag

I dag har vi haft soligt och varmt. Barnen och jag har varit igång hela dagen. Efter frukost åkte vi till den stora lekparken i "Lake Elmo Park" och de hade roligt där i ett par timmar. Vi skyndade hem och åt en snabb lunch innan vi gav oss iväg till en eftermiddagsbio. Vi såg "G Force" som handlar om tre marsvin och en mullvad som jobbar som FBI agenter (!)... Barnen tyckte den var bra, jag hade kunnat var utan den...

Så här glada var vi!

Efter bio tog vi en vända till "Marshall's" och jag shoppade en kameraväska till min nya kamera. Barnen hittade massor med spännande saker, men vi höll i plånböckerna här inne.

Snygg eller hur??

Väl hemma väntade Mats med smarrig middag; Taccos! Jättesmarrigt! Barnen som inte fått något mellanmål åt med god aptit, som alltid.

Efter middagen gav Mats och jag oss iväg till skoaffären med tjejerna som behövde nya gympaskor till skolstarten. Inte för att det brådskade, skolan börjar först den 8 september. Det blev mycket vitt och rosa för båda tjejerna.

Michaelas till vä, Megans till hö

Sen strosade vi en stund på "Walmart", vi var egentligen bara ute efter diskborstar, men det blev några tröjor, svårt att motstå priserna 1 respektive 3 dollar st... Tjejerna hittade förstås sitt egna sätt att roa sig på!

Tittut!

Later, Mariette

Inga kommentarer:

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul