20 april 2009

Enkät-svar!

I dag blir det ett kort inlägg. Jag har drabbats av barnens vår-förkylning, och som ni vet; att få barnens baciller är inte att leka med...

Min enkätundersökning är över och svaret på frågan är: Kycklingsmörgås med bönor! Det var verkligen en höjdare, supergott!! En lyckades gissa rätt, många trodde på ceasarsallad, men jag är inte så förtjust i ceasar...

Nu ska jag försöka kurera mig med lite varmt te och en god bok, i morgon får vi Sverige-besök och då vill jag må lite bättre! Denna fräcka kombination av medicin fick jag av Mats i går kväll, han tyckte att jag behövde sova gott... Nog sov jag alltid, det var som att dricka 3 glas vin och somna på soffan...

Later, Mariette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gissa vem som gissade rätt ;-D /Micke

Mariette sa...

Var det du?? God kännedom i sådant fall! Amerikanska revbenspjäll är inte min grej och hamburgare är jag less på! Tack för e-posten, hon har en fantastiskt röst skottskan, det var härligt att se Simons ansiktsuttryck ändras när hon öppnade munnen och sjöng! Tala om att ha förutfattade meningar!! Kram Syrran

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul