30 april 2009

Busy!

Jag måste säga att jag hållt mig ganska sysselsatt den sista tiden. Med vad är jag inte riktigt säker på, men jag gissar att det är många ärenden, informationssök och hushållsarbete som stått på listan! Vi har äntligen anmält barnen till Summer Camp och det känns jättekul! Hoppas nu att de får jätteroligt!! Jag håller fortfarande på att kollar upp några andra kurser för sommaren, det blir bla fotboll för tjejerna och förhoppningsvis en säkerhetskurs för Milan!

Detta läger har vi anmält dem till!

I dag är det skolfotografering för barnen. Jo, här fotas man varje termin! Denna gång fick vi välja på 5 olika poser och det var inte lätt! Barnen ville olika, vi ville olika och till slut fick vi kompromissa... Hoppas på bra resultat! Det var inte lätt att få styrsel på Michaelas hår, jag la en hel timme på hennes hår i går kväll! Hon fick en riktigt dålig klippning senast och hur vi än gör så ser hon rufsig och okammad ut i håret..., nu klippte jag lite själv och fönade och använde lockborsten för att tämja håret! Hoppas att det höll sig!!

Sommaren närmar sig med stormsteg, bara några veckor kvar av skolan och det kommer säkert att gå jättefort här på slutet! Mats åker till Rhodos i slutet av maj och sen kommer Mor & Far och hälsar på oss igen, mycket som händer här den närmaste tiden!



Dags för mig att fortsätta min dag!



Later, Mariette

2 kommentarer:

mormor sa...

Det blir säkert bra vilken posering det än blir.Sommar campen låter kul, hoppas att dom får roligt.Kram mormor.

Mariette sa...

Vi sa just det att vi får akta oss så att inte hela sommaren blir uppbokad, då kan vi inte åka någonstans!

Familjen Wendel

Familjen Wendel
på Farmers' Market, downtown St. Paul